top of page

Eko!

W tym miesiącu pojawiło się dużo wyzwań, których nie mogłam się doczekać :)

Między innymi wyzwanie związane z użyciem produktów naturalnych i ekologicznych.

Do ozdobienia swojej kartki użyłam papieru kraft, sznurka, gazy i koronki, ale postanowiłam również skorzystać z jeszcze bardziej naturalnych zasobów.

Listki oraz tag (który ukrył się pod kompozycją:) ) zabarwiłam... kawą i herbatą! Uzyskałam dzięki temu piękny, postarzony efekt. Podkreśliłam głębię kolorów ciemnym tuszem Distress oraz złotą farbą.

Ze stron starej książki uformowałam różyczki, które dodałam do kompozycji z foamiranowych kwiatów. Bukiet uzupełniłam gałązkami drzewa, prosto z ogródka! :-)

I tak właśnie powstała poniższa, rustykalna kartka.

Ten wyjątkowy papier leżał w moich zbiorach już chwilę, ale zawsze szkoda mi było go ciąć... w końcu znalazła się idealna okazja! Mowa oczywiście o nr 03 z serii Nostalgia firmy Magiczna Kartka. Znajdziecie tam również karton kraft oraz przepiękną koronkę.

Scrapbooking brings joy!

bottom of page